joi, 14 august 2014

Cugetari,despre mine,,,.


 



 


                    Cugetari despre mine

 

1.Sunt o fiinta,care m-am,renascut

Cu un nou,sincer,laborios inceput

Practic,si teoretic,sunt preocupat

Modelat,inteligent,foarte interesat,

 

2.Laborios si decis,manifest,pasiune acum

Cand am ales,cel mai select,drum

Sunt uneori,un impresionabil,paroxism

Bioritmic,metodologic,inlatur orice sofism,

 

3.Fac intotdeauna,ceea ce conteaza

Am constiinta,vesnic,foarte treaza

Ierarhic,am unele,strict-necesare,prioritati

In rest,ma delectez,cu sublime,oportunitati,,,.,

 

4.Parintii mei,s-au  mandrit,cu mine

Chiar m-au invatat,sa-mi sting,cate,un carbune

Sunt,actualmente,multumit si sanatos

Tot ce fac,ma orientez,sa fie cu folos,

 

5.Vara ador,plaja,i-mi place bronzat

Inteligent,i-mi spune mama,blazonat

Mamica este,pentru mine,Afrodita

De mic m-a invatat,ca sa evit,ispita,

 

6,M-am nascut si renascut,de-atatea,ori

Ca sa nu ispitesc,ci sa produc,furori

Socialmente,am luptat,sublim,neincetat

Nu m-a blocat,nicicand,nici un tratat,

 

7,Filiatia sociala,ma impune,sensibil

Ca cel mai,corect,personaj mobil

Iubesc eternitatea,multimilenara

Recapituland,nostalgic,fiecare seara,

 

8,Ma preocupa,arta si cultura,genetica

Exista,este arta,istorioara mistica,

Sunt interesat,de legi,si referinte,

De frumusete,si esteticele,vointe,

 

9,Ma impresioneaza,fiecare,recensamant

Un act statistic,pentru rod si pamant,

Dintotdeauna se stie,exista cate un secret

Si nimeni nu poate sa ramana,un indolent,


10Toti iubim,sinceramente,adevarul pur

Ceva discret,ceva fara,cusur

Si asa trebuie sa fie,aceasta o minune

Ca magia gandului,colindator,prin lume,

 

11.Iubirea,si dreptatea,sunt o caracterizare

In mod logic,evident,pentru,fiecare

Bineinteles,sentimentul,realmente de bine


,Mereu sustine,cert,premisele optime,

 

12.Sunt practic,corect,inteligent,bine orientat

Tot ce este de valoare,preocupat,am asimilat

Chiar tot ce este,logica,estetica,si frumusete

Legile eternitatii,existentialismul,complezente,,,.,

 

Si faptul de a evolua in firea varstei 

Pentru a intruchipa arta decentei 

Spre mai bine si prosperarea necesara 

 Ca straduinta sa nu devina hilara,,,.

 Imagini pentru la circ