miercuri, 19 noiembrie 2014

Vibrantele dedicatii

 


                        

                        Vibrantele dedicatii 

 

1).Prea indragostita,lua o coala

De hartie,sa relateze,trairi

Si multe vibrante,simtiri

Din anii,de scoala,

 

2).-I-ti mai amintesti,de mine?!

Scrise,primul vers,de fericire

Cum stateam,si te priveam

Nu-ti spuneam,dar te iubeam,

 

3).Te imbratisam din priviri

Sarutarile,mi le alegeam

Din cele mai dulci,simtiri

Ma intimidam,si fugeam,

 

4).Ma iubea-i,cu mintea si inima

M-ai facut sa simt,iubirea

Nu-mi spunea-i,dar era firesc

Deduceam,ca iubind,te doresc,

 

5).Ti-am dedicat,un refren

Chiar o melodie,intima

Despre parul tau saten

Versuri,pentru,a ta inima,

 

6).Mi-amintesc,era-i fermecator

Era-i frumos,chiar sfasietor

De sensibil,si coplesitor

Ma stingeam, zilnic,de dor,

 

7).Ti-am dedicat,un ravas

Daca-ti mai amintesti

Ce-am scris,gingas

Iubire mistuitoare,coplesesti,

 

8).Poate nu chiar te-am inteles

Sau poate,am visat,frumos

Un vis,cu intim consens

Si-mi disparea-i din vis,maiestuos,

 

9).Acum te zaresc,adeseori

Cu alte dedicatii,zambesti

Ma mai intreb,uneori

-Daca surazi,zambesti,sau iubesti?,

 

10).Stiu ca nu-mi pot raspunde

Poate esti o fiinta,introvertita

Enigmaticul mister,ce ascunde

Trairea si iubirea,convertita,,,.

 Imagini pentru cele mai frumoase flori