luni, 7 noiembrie 2016

Reverie,nostalgie si prietenie

Reverie,nostalgie si prietenie 





Reverie,nostalgie si prietenie 
Un afis,prezenta o fantezie 
Imagine cu doi pisoiesi si un caine 
-Ce mai faci badie?ma mai tii minte?

 Sunt tanar,,,spuse cainele meu,Bogar 
-O chiar esti tu,a-i revenit liric,la viata 
Fuse-si un caine,latra-i in zadar 
Umbra ta,m-a urmarea si la piata,,,

-I-ti amintesti pisoiesii,sunt ai tai 
Zise Bogar,tanar,respectiv catel 
-Dar cum de-mi zici,Bogar draga,badie?
-Nu mai esti un copil,si asa-mi place mie,,,

-Unde locuiesti,Bogar,acuma?!
Si cum te mai distrezi,,,
-Pai suntem in extensie,aceeasi familie 
Tu ne-ai uitat si am aparut in reclama,,,

Ca sa ne gasesti,am aparut si pe afise 
Impreuna cu cei doi pisoiesi,ca salbatici 
Ti-au mai aparut liric,vaca,porcii si pasarile 
De curte,si cele cantarete,de padure,,,

Suntem fenomene,ale normalitatii lirice 
Ai nevoie de noi,pentru a te simti mai ferice 
Ne-am intors prin extensie,din lumea umbrelor 
Ca dor vesnic si etern animator,,,